Gregoriemarknaden i Östersund

Efter som jag varit så slö på att uppdatera OCH vet att ni alla håller
på att spricka av nyfikenhet efter att få veta vad jag gör så ska jag ta igen
lite som jag missat p.g.a för lite tid här. ^^ Hehe, det fula är att ni säkert inte
bryr er det minsta men det är faktiskt asakul o blogga, så ni får stå ut.
Men på tal om att skriva, har jag sagt att jag skulle vilja bli journalist? 
Jag tror att det skulle passa mig, antingen journalist ELLER reporter
(utlandsreporter då), det skulle vara grymt. Eller programledare, awsome!
Hur får man ett sånt jobb? Jag undrar bara. ^^ Men seriöst,
inom underhållning/media skulle jag förtusan vilja jobba.
Jag tänkte ju svagt söka journalistlinjen i höstas MEN då blev
sjuksköterskedrömmarna för stora, efter att ratat polisdrömmarna i somras,
vel hit och vel dit så jag sökte inget.
Hehe, illa. näe men seriöst, nu jäkelberg, in på ämnet Frida.

Gregoriemarknaden i Östersund, Fredag. Mor fick ledigt så familjen
tog sig en trip till stora staden. Det var trevligt. Marknader är ju marknader,
TUSEN stånd med strumpor, TUSEN stånd med Godis OCH TUSEN stånd med
TUNNBRÖD. Hehe, dock så fanns det ett stånd som skiljde sig ur,
och det var från en chokladfabrik. Mäktigt! Jag bjuder på en bild så ni får
dregla lite. För jag lovar, choklad-läckerbitarna var ljuuuuvliga! ^^





Nice, sen så storfynda man lite smått och gott med, dock inte från
marknaden, utan ifrån lite klädaffärer kanske.. ^^ Lyssna, Frida
Helgesson införskaffade sig en RANDIG tröja! ja, jag vet, jag har dömt ut
det förut och jag vet att jag är efter. "Randigt var förra året", daah! Jag
behöver typ ett år på mig för att fatta att det verklgien är snyggt. Såå,
jag är nöjd över mitt nya inköp iallafall. Ett par jeansleggings och
en "svart 29.50kr -sofikerad Partyklänning" (passar till alla tillfällen)
följde också med mig hem. SWEET! Host, nu vill jag ha ett jobb så att det
inte BARA sjunker på kontot.. ;)

Checka mina fynd:

 



*Snygg pirat-outfit, JAG VET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0