En dag att minnas..

Idag (Läs 16 mars, klockan har tydligen slagit över till 17/3) inträffade
2 stycken mycket stora ting.


1.
Jag och min underbara Niklas firade hela 2 fantastiska år tillsammans!
Vem kunde tro det när jag från början gick och snegla i skolkorridorerna
och höll på o dö av pinsamhet om jag såg att han såg att jag kollade. ^^
Det var länge sen nu men på något vänster så känns det som att det var
igår! Tiden går sjukt snabbt! Och jag är sjukt nöjd över hur allt utvecklades!

                 JAG ÄLSKAR MIN UNDERBARA NIKLAS!
DU OCH JAG FÖR ALLTID! <3 ETT LIV UTAN DIG FINNS INTE!


Bilden är ifrån idag, på en mysig promenad i solá i skoterspåret. <3  

Sen att man blev uppvaktad med ett fång stora röda rosor gjorde
verkligen så man kändes sig så otroligt speciell. Sweetie! Love you!


2. MIN MOR FYLLDE 49ÅR! Grattis min underbara mor! 
Mor lilla mor, vem är väl som du? INGEN i hela världen! 


En glad 49-åring. ^^

Så idag blev det myyyche tårta och sötsaker. NICE! Imåra blir de diet
för att kompensera. Haha! :P Men grattis!   

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Frida! Kul att du brukar läsa min blogg, nu ska jag börja läsa din ibland :)



Tack för tipset! Jag trivs skitbra i Oslo, Pontus med, har absolut inte ångrat att vi flyttat hit :D Vi blir nog kvar ända till september, då har vi varit här i 1,5 år. Men man är ju olika :P Och Strömsund jämfört med Oslo är väl en lite stor kontrast, hehe. Umeå är ju ändå relativt stort och så är jag van vid storstäder i övrigt så, jag gillare :D Men det är betydligt mindre än Stockholm! Man kan jämföra det bättre med Göteborg :)



Ha det så bra! Vi hörs kanske! Kram

2010-03-17 @ 19:51:47
URL: http://elinmi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0