En cdläsare som inte fungerar!

Seriöst, what happends with my computer? Idag ville jag fan
slänga han i golvet igen.. Är det inte det ena så är det det andra.
Men nu, nu jäkelberg ska det vara klirrat.

Lyssna. cd-läsaren fungerade inte! Visst, jag använder den typ aldrig
MEN den SKA fungera. I enhetshanteraren visades bara ett stort gult
jävla utropstecken brevid den. Illa! OCH inte en enda jädra skiva tog
han imot. Why? Ingen aning, det måste ha bleve nått skit förut när
jag tog bort Itunes. Fan alla drivrutiner o allt måste ju ha följt med. 

Så, hur löste Frida Problemet? 

Hon fick panik IGEN!

Försökte hitta intruktionsboken till datorn för o veta vilken modell
hon hade, för att ta hem nya d-rutiner. Men att hitta den som hon
så duktigt lagt upp på vinden var inte enkelt. Sen när hon väl hittar
den så kom hon På att hon inte behövde den. FÖR det smidigaste 
är att göra en systemåterställning.

Frida gör en systemåterställning och cdläsaren fungerar.

Problemet löst! HAPPY!

Jag är stolt över mig själv IGEN!. Med tanke på alla krissituationer som
min dator sätter mig i, så kommer jag snart att vara ett riktigt superduper
dataproffs. Känns bra, även om jag dock hade föredragit att lärt mig
under andra omständigheter. ^^ Men men, jag gjorde en återställning
till innan Itunes-krisen så nu har jag Itunes igen och allt fungerar.
Jag tar nog typ ALDRIG bort det igen! Never Ever! 

Annars så va men på slutrean på Helens Kläder idag. Alltså när byxor
kostar 50:- så känns det ju något värt. MEN som alltid när det gäller
helens så hittar jag NADA! Fan, kläderna där är INTE gjorda för mig,
när ska jag inse det egentligen! Daah! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0