Egna Videofilmer

Idag har jag slutfört mitt gigantiska projekt att kopiera
över alla gamla "VHS - egna videofilmer" På/till DVD. Grymt smart
drag föresten för man vet ju inte hur länge man kan kolla på VHS,
och just såna filmer, sen man var liten vill man ju ha kvar. ^^ Haha! 
15 DVDs blev det iallafall. Så nu kan vi kolla, utan att slita på banden,
huuur långt in i framtid som helst, förhoppningsvis!  

Well well, det jag skulle komma fram till var en grymt dråplig
konversation mellan min lilla syster camilla (då endast 8år) och
min mor.

Mor med ett otroligt glatt och uppmuntrande tonfall:

-Camilla, vet du va duuu ska göra ikväll?

Camilla, 8år med ett ännu mer förväntansfullt tonfall:

-Kladdkaka?

Mor:

-NEJ! Du ska städa leklådan!!



Haha! Hade ni vare här hade det varit kulare, okej. Så otroligt
klockrent! Camilla har fan alltid varit en sån otrolig gottegris,
och nu var det att baka en kladdkaka som kom upp först i hennes 
huvud, när hon var SÅ liten att hon lekte me leksaker. Hur många
andra barn ställer sig frivilligt i köket o bakar, de flesta vill nog
bara äta! Jag personligen tror hon bakade mest bara för att få slicka
formen efteråt. Haha! ;)  

OCH till detta vill jag tillägga att ikväll till finalen av Lets dance har
hon åter igen bidragit med en helt otrolig kladdis som gjorde att 
vårt löfte om "inga sötsaker förän Skärtorsdag" SPRACK! 
11 ynka dagar skulle vi klara oss, vi föll efter 6! ^^ ILLA, men gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0