Dag nr.1

Utan sötsaker. Känns rent, daah! Hehe, men seriöst så nu
får det vara nog. Jag och Camilla ska INTE äta en enda sötsak,
inte ett chips eller en kaka för än Skärtorsdagen, vs. Påsk. 
Känns fakttiskt som en överkomlig deal som vore väldigt pinsam
att misslyckats med. Så.. Nu jäkelberg ska vi se på grejhojta.

Jag avslutar "Dag 1" med att fresta med goo-saker. ;)
För seriöst, Camilla har blivit vår kock i familjen. Hon frestar oss
med cheasecake och hon frestar oss med typ allt, så DÄRFÖR 
äre det asabra att det var hon som kom på iden med "inga-sötsaker-
innan-påsk". Bakas inga läckerheter äre lättare att stå imot. NICE!

Cheesecake, finns det nått godare?
eller finns det nått värre ur söt/kalorisynpunkt? Tror inte det, va?  


Det enda som är nyttigt är Kiwin.. OCH ni se ju mängden av den.. ^^

Så, se ni cheeseballsen där bak. INTE BRA! Dock goda.. MEN, nu ska
vi få ett tips. Jag säger bara Dollarstore. Gud, cheeseballsen kommer
verkligen i lä jämfört med dessa snacks som finns i deras hyllor. Dollar
har allt. Dessa spiraler måste ni bara testa. Men jag varnar er, såå
beroendeframkallande. Farliga! 

  

..och om ni läser innehållsförteckningen så innehåller de typ
vegetabilisk olja, potatispulver och INGET socker. Plus att det inte
fanns någon näringsinnehåll-ruta och det i sin tur betyder att det
inte finns en massa kolhydrater och kalorier heller.. och det i sin tur
borde betyda att man kan äta dom med gott samvete. HAHA! 
[Jag är inte blåst okej.] Goda är dom iallafall, men nyttiga NJÄE! ^^

Så ska ja bara berätta för alla.. Host.. Niklas.. host.. som säger att
Strömsund är B, för att man inte kan få in Rix fm. FAIL! Rix går faktiskt
att få in här med, man behöver inte bo mitt ute i obygden för att få
in radiokanalen.. Daah! Med lite kreativitet och med ett tryggt handslag
runt järnet har man faktiskt en klockren sändning även här! 

 

Ps. gå in här och prova dina snabb-skrivar-kunskaper! ^^ Hehe! 
Lite halvt störigt och irriterande MEN också ganska kul. Mycket nöje!


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej! Sökte på den där "Lekter'n", sedan du hade sagt att du fått jobb där :P Nu har jag fått intervju imorgon kl 14, grejen är den att jag jobbar på Zara men jag kan nog gå ifrån ett tag. Så jag bara undrar; när du var på din intervju, för det var en gruppintervju va? Hur lång tid tog den ungefär?



Tacksam för svar :) Kram/Elin

2010-03-22 @ 08:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0