ÄNTLIGEN!

Gud, jag har fan inte kunnat komma in på min blogg
på år och dag. Jag har så många fina bilder att lägga in och så mycket att 
skriva men vårt internet har blivit såå grymt, GRYMT segt.
Så nu äntligen, på typ 2-3 dagar lyckades jag överlista datorn och kom in.
Daah! Så att lägga in en bild tänk jag inte ens försöka med! :P SUCK!

Men men, igår va vi o gratta min kusin Allis som fyllde år. (I måndag dock,
vi var lite efter.. ^^) Hehe, så det resulterade i tårta. Mumma! Sen fick vi
semlor av farmor hos farmor. Nice! Och idag fyllde min moster Maritha år
så då var vi dit på tårtkalas! :P Sen avsluta vi med fika hos mormor. 
ALLTSÅ FATTA, VI BLIR ÖVERGÖDDA! ;) Haha!

Näe annars så har de senaste dagarna bjudit på OTROLIG lycka,
följt med natt-funderingar som gjorde att allt inte blev liiika rosenrött aka.
gå på rosa moln-feeling längre! Men vi få se va det blir!

Nu äre snart Melodifestivalen, the second chance! 
Synd att utbudet inte är så där otroligt bra.. ;) Daah!
Bara inte Orsa spelemän går vidare till Globen så blir JAG nöjd!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0