SKÖNT

..med helg!! Älska! sjuktligt nice och FINVÄRE ska d me bli! :D Det gillas!
stugan for life! En softarhelg om något ska detta bli.

Sen någonting annat som också gillas är att jag har räddat min bilder
från min kraschade dator ALLDELES SJÄLV. Stolt om något! Näe känns
nice. Dock gjorde det så att min nattsömn reducerades ner till ynka 5h,
men det var det värt! Nu ska jag ta tag i windows snart.. tills veckan.

Men seriöst, jag kan rekomendera linux puppy till alla som har kraschat
en dator för att rädda sina förlorade filer. Det var exakt så lätt som alla
sa att det skulle va, och då är inte jag någon datahacker så att säga. 

Borde kanske bli.. ;)

Aa, så bjöd jobbet på jordgubbar och glass idag. NICE! Varför?
Jo för att vi har jobbat så bra, på riktigt! Daah!

Nu, stuga. Trevlig helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0