när vi ändå är igång..

och allt bara blir piss så kan vi ju fortsätta i samma stil. Daah!
3:e ggr gilt liksom. ^^ Näe seriöst, har ni någon gång gått in i en
stol/soffa/you name it med lilltån på liiite fel ställe? Det har jag! 

Gudars skymning och akveleja (älskar uttrycket men men..) aa imorse
då, sjukligt, fatta jag gick in i ett myggfönster. Rejält med! Nu tänker ni säkert:
hur ont kan det ha gjort på en skala ett till 10. Men ramen av trä som stod
på golvet är jävligt hård. Och ja, det gjorde sjukligt ont. Smärtan brukar
dock ge me sig ganska snabbt MEN inte idag. Fy tusan alltså. Jag har
knappt kunna haft skorna på mig idag och ska jag säga varför: Jo,
för att jag slet lös HALVA jäkla lilltå-nageln i mitt morgonbestyr. Japp,
såg det när jag kom hem, blå tå och halv nagel. Yeaj! Och vill ni veta något
ännu roligare: Jo, efter middagen slog jag i SAMMA tå i köksstolen på väg
till diskmaskinen. Är ödet med mig idag eller what? Tro det är karma.

Sen är det städdag och det regnar. Jippie!
Imorgon är det dock fredag och det känns gudomligt härligt!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0