ibland går allt ont.

Seriöst, inte nog med att helgen blev som den blev så lyckades
jag tillråga på allt krascha min dator i förrgår! YEJ! FY FAN SÄG JAG BARA!

Så nu är jag helt beroende av mors dator, vilket HON hatar för att hon säg
att jag bara kom och krascha hennes med. Daah! Näe så datatiden har
blivit nedgraderad till typ nada, vilket gör att jag känner mig isolerad!
I-landsproblem men ändå.. ;)

Näe gudars skymning och akveleja, nu ska jag snart försöka mig på och
rädda de filer jag kan från min dator med hjälp av linux puppy OS.
Få se hur detta slutar alltså, annars blire hallvikens nästa. Men då har
jag säkert sabbat allt själv så det inte finns någon återvändo ALLS. SUCK! 

Bara jag kan rädda lite kort så skulle jag bli SJUKT nöjd med mig själv
och sen bara formatera om hårddisk-jääääävlen och hoppas på det bästa.
PERFEKT! Jag hatar när allt blir komplicerat och jobbigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0