Att hata sig själv.

Helgen som började bra, med "partyparty i åsele" förvandlades sedan 
otroligt snabbt till någonting helt annat än bra.

Och att var självförvållat. Det var det som var det värsta.

Bilder från Åsele, Dunder och Gatufesten känns faktiskt inte aktuellt.
Även om jag har en del sköna, nu SKA jag koncentrera mig på vad som
verkligen betyder något för mig.

Imorgon väntas jobb, ska få börja en halvtimme tidigare. ^^ Nice! 
Jag, Frida Helgesson har fått det stora ansvaret att ta hand om och öppna
all post till min arbetsgivare/uppdragsgivare NCC. Känns mäktigt!

Kommentarer
Postat av: Camilla*

Vad var det som hände frida? :O

Det är minuset, här får man inte höra dina långa redogörelser ;)

2010-07-20 @ 15:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0