Ångest.

Frida Helgesson HATAR att bestämma saker.
Frida Helgesson HAR beslutsångest.
Frida Helgesson HAR för många saker hon vill.
Frida Helgesson HAR ingen aning om hur framtiden skall se ut.
Frida Helgesson TROR på ödet.

Nu vill hon ha kul och bara leva livet. Vilket hon borde kunna
göra eftersom hon och sarah har FF. Haha!

Btw, hört om knarkdramat på Itella? Vita piller och Pulver i afrikanska
kuvert gjorde så att polisen befann sig i ulriksfors igår. :P Nice! Daah!   
En lite kul paus mitte bland alla enformiga och oskyldiga fakturor. Hehe!

Så har jag svarat på mitt antagningsbesked från högskolan. Punkt. 

Dock
vette tusan om jag vill gå någon skola alls nu, sjukt förvirrad.
Ödet får bestämma. Bäst så.

Dock
så vill jag nog bara att det ska hända nått kul och annorlunda. 
Sjukligt GRYMT rastlös. Och tillråga på allt är det snart höst. 
Vart fan tog sommarn vägen? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0